czwartek, 22 września 2022

Animowane gify , obrazki i pozdrowienia na dobranoc

Co za jesienna noc, w taką noc. 
Dam Ci czarodziejską moc. 
No a teraz oczka zmruż. 
Noc zapada, ciemno już. 
Wszyscy śpią, więc śpij i Ty. 
A ja Ci dam kolorowe sny.
Gdy jesień otula jak ciepłym kocem, 
chociaż chłodniejsze już dni i noce, 
ja nadal ciepło myślę o Tobie,
więc pozdrowienia wysyłam Tobie. 
Niech mkną do Ciebie jak jesienny liść, 
niech Ci przyniosą winogron kiść.
Kiedy piękna jesienna noc zapada, 
księżyc bajki opowiada. 
Wszystkie gwiazdy go słuchają, 
bo na piękny sen czekają . 
Więc bez żadnych zbędnych słów, 
życzę Tobie miłych snów!
Księżyc ziewa, gwiazdka mruga, 
idzie nocka bardzo długa, 
Ale zanim zamkniesz oczy, 
buziak miły Cię zaskoczy.
Zmykaj spać pod ciepły kocyk, 
życzę Ci milusiej nocy !
Miłej… Spokojnej… Nocki… Dobranoc...
Przy blasku księżyca, przy nocnej ciszy 
mówię do Ciebie, Ty mnie nie słyszysz. 
I nawet nie wiesz, że ktoś o tej porze 
myśli o Tobie, bo spać nie może.
Spójrz proszę przez okno - miliard gwiazd na niebie 
I każda się blaskiem uśmiecha do Ciebie 
Mój Anioł modlitwę do nieba zanosi
O sen najpiękniejszy dla Ciebie poprosi 
Więc uśnij, wtul głowę w cieplutką poduszkę 
A ja mówię Ci dobranoc 
i przesyłam buziaczka na noc!
Tup... tup... tup... idzie nocka 
i zamyka Twoje oczka.
 Mocno trzyma za paluszki, 
tuli główkę do poduszki. 
Opatula w ciepły kocyk, 
czule szepcząc - dobrej nocy.
Zasypia świat piosenką kołysany, 
Odpłynął dzień, by jutro wrócić znów. 
Uśmiecham się do Ciebie na dobranoc 
Życzę miłych snów






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz